Zmiany

Skocz do: nawigacja, szukaj

Gestor nexo

Dodane 12 000 bajtów, 00:41, 14 cze 2017
brak opisu edycji
 '''Gestor nexo '''to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność. '''Gestor nexo''' umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe). '''Gestor nexo''' jest częścią linii '''InsERT nexo'''. Ścisła integracja z systemem sprzedaży '''Subiekt nexo''' umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe. '''Najważniejsze możliwości Gestora nexo:'''* przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;* ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;* definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);* wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;* przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);* obsługa wielu walut na ofertach; * planowanie i wykorzystywanie promocji;* wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników); * planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;* przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;* planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;* możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych;* ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);* wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;* łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;* tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;* narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;* system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;* biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);* oznaczanie obiektów flagami;* możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;* możliwość przeniesienia danych z Gestora GT. == Klienci ==* Wspólna kartoteka klientów z pozostałymi programami linii nexo.* Wieloaspektowość klientów z podziałem klientów na standardowych i potencjalnych (mogą nimi być wszystkie instytucje, pracownicy oraz wspólnicy).* Podział klientów na osoby fizyczne i firmy z indywidualnymi atrybutami oraz możliwość przekształcania w obie strony.* Mechanizm przestrzegający przed dublowaniem klientów (sprawdzający unikalność NIP) - dane odnalezionego klienta można od razu wpisać np. jako oddział lub centralę lub można je wykorzystać do pracy.* Możliwość określenia struktury organizacyjnej klienta (centrala i oddziały).* Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta z uwzględnieniem iż jedna osoba może być przedstawicielem wielu firm.* Możliwość zdefiniowania wielu adresów – w tym adresów dostaw oraz korespondencyjnych.* Przydzielanie opiekuna lub wielu opiekunów klienta oraz aktywowanie i dezaktywowanie zastępstw opiekunów.* Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta.* Ewidencjonowanie dat jubileuszowych (np. urodziny, imieniny, data powstania) klientów* Ustalanie preferowanych terminów kontaktu z klientem, oraz preferowanego sposobu kontaktu.* Ustalanie relacji z klientem, w tym istotności.* Ustalanie na jaki adres mailowy mają być przesyłane oferty.* Ewidencjonowanie zgód na przetwarzanie danych klienta.* Ewidencja zainteresowań klientów.* Indywidualne parametry wydruków  - można zdefiniować specjalne wzorce wydruków dla każdego typu dokumentu.* Możliwość zdefiniowania szablonów klientów.* Indywidualne cenniki dla klientów.* Pobieranie i weryfikowanie danych klienta z portali: GUS, CEIDG, VIES, Portalu Podatkowego .  == Działania ==* Planowanie działań takich jak: zadania, spotkania, telefony, faksy, listy, notatki, rozmowy internetowe, wiadomości mailowe.* Definiowanie działań cyklicznych (np. spotkania) z możliwością określania wyjątków, kiedy pomimo definicji działanie nie wystąpi.* Delegowanie wykonania działań na wielu pracowników z wymianą informacji między nimi za pomocą komentarzy.* Wiązanie działania z klientem lub klientami z możliwością oznaczania klientów obsłużonych oraz wynikiem per każdy klient.* Możliwość automatycznego rejestrowania czasu poświęconego na wykonanie działań.* Opcjonalne definiowanie akcji, które automatyzują wykonywanie zaplanowanych działań.* Wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników).* Rezerwowanie zasobów (np. samochodów służbowych, sal konferencyjnych) niezbędnych do wykonania planowanych działań.* Określanie stopnia realizacji działań w procentach.* Wiązanie działań z innymi obiektami systemu (w tym także z działaniami).* Łatwe szybkie wprowadzanie danych na podstawie szablonów działań.* Informator o działaniu prezentujący powiązania z innymi obiektami.* Możliwość przypisywania asortymentu niezbędnego do wykonania działania i wystawianie dokumentów z tym asortymentem na podstawie działania.* Tworzenie powiązań przyczynowo-skutkowych poprzez kontynuowanie działań w wiele nowych.* Ostrzeganie o absencji (wpisanych w Ewidencji Czasu Pracy Gratyfikanta nexo) uczestników działania w planowanym terminie działania.  == Zasoby ==* Ewidencjonowanie firmowych ogólnodostępnych zasobów (np. pojazdy służbowe, sale konferencyjne, zestawy narzędziowe) z przypisaniem ich użytkowania do oddziału lub/i magazynu.* Łatwe wprowadzanie danych o zasobach poprzez import danych z ewidencji pojazdów, wyposażenia i środków trwałych.* Rezerwowanie zasobów powiązane/niepowiązane z zaplanowanymi działaniami.* Możliwość czasowego wyłączenia z użytkowania (np. na czas remontu, naprawy).  == Kalendarz ==* Umieszczanie w kalendarzu zaplanowanych działań oraz procesów ofertowych.* Dostępne widoki: miesięczny, tydzień roboczy, tydzień pełny, dzień.* Mechanizm przypominania o zaplanowanych działaniach.* Łatwe operacje zbiorcze w ramach jednego dnia.  == Ofertowanie ==* Dokument oferty przedstawiany klientowi. Proces ofertowy jako dokumentacja etapów postępu negocjacji.* Bogate możliwości opisywania oferty: wydzielone informacje wstępne, końcowe, opisy wariantów, opisy pozycji oferty, możliwość załączania plików (biblioteka załączników).* Realizacja ofert we wszystkie dostępne dokumenty handlowe sprzedaży (wymaga licencji Subiekta nexo) z możliwością ustawiania domyślnych typów dokumentów realizujących.* Uwzględnianie w ofertach danych z cenników, promocji, możliwość wystawiania ofert w wielu walutach.* Przypisywanie sugerowanych klientowi form płatności.* Definiowanie zakresu czasowego obowiązywania oferty.* Możliwość przedstawiania klientowi wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania z pełną historią.* Opcjonalne zaangażowanie wielu osób w proces ofertowania z wymianą informacji za pomocą komentarzy.* Śledzenie statusów procesów ofertowych z ewidencjonowaniem przyczyn ich niepowodzenia.* Realizacja zatwierdzonych procesów ofertowych w dokumenty handlowe z ujęciem aspektu kosztów, zysku i uzyskanej marży.* Planowanie działań powiązanych z procesami ofertowymi.* Możliwość zbiorczego generowania procesów ofertowych w tym dla zestawu klientów.* Wydruk progów cenowych w OE.* Informator o ofercie prezentujący wszystkie powiązania dokumentu.* Możliwość umieszczania oferty w treści e-maila, zamiast wysyłania jej jako załącznik wiadomości.* Zbiorcze drukowanie i wysyłanie dokumentów e-mailem.  == Klient poczty ==* Odbieranie i wysyłanie wiadomości mailowych – obsługa protokołów SMTP, POP3, IMAP* Obsługa hierarchicznych folderów wiadomości, synchronizowana z serwerem pocztowym (dla protokołu IMAP).* Definiowanie wielu kont pocztowych z przypisywaniem uprawnień personelu do nich* Automatyczne pobieranie ustawień kont podczas ich dodawania.* Wysyłanie i odbieranie wiadomości na żądanie lub w określonym cyklu.* Automatyczne wiązanie wysyłanych i odebranych wiadomości z odpowiednimi obiektami (np. z klientem na podstawie domeny przypisanej do klienta), opcjonalne dodawanie klientów na podstawie wiadomości.* Tworzenie pojedynczych jak i zbiorczych wiadomości pocztowych.* Korzystanie ze zdefiniowanych szablonów wiadomości wraz z elastycznym mechanizmem autotekstów dostosowujących treść wiadomości w zależności od kontekstu użycia.* Sprawdzanie poprawności pisowni w treści wiadomości.* Obsługa załączników do wiadomości oraz sprawdzanie na podstawie treści, czy użytkownik nie zapomniał wstawić załącznika.* Obsługa reguł wiadomości.* Eksport i import wiadomości w formacie eml oraz możliwość tworzenia szablonów wiadomości na podstawie wiadomości.* Listy nadawców zaufanych i niepożądanych.* Bezpieczeństwo - m.in. opcjonalne blokowanie zdalnej zawartości oraz skryptów zawartych w e-mailach.* Wystawianie dokumentów na podstawie wiadomości pocztowej.* Obsługa IMAP Idle.* Zaawansowane wyszukiwanie wiadomości – możliwość szukania w temacie, treści, nazwie nadawcy, odbiorcy, klienta, załącznika.  == Raportowanie ==* Wiele raportów zgrupowanych według obszarów ich działania.* Możliwość przetwarzania wyników raportów (np. tworzenie zestawów klientów).  == Użytkownicy ==* Definiowanie użytkowników systemu wraz z ustalaniem ich uprawnień do pracy operacyjnej.* Definiowanie domyślnych zastępstw dla użytkowników.* Określanie preferowanych godzin pracy.  == Asortyment ==* Możliwość przypisania szablonów działań do asortymentu, pozwalających na automatyczne. tworzenie działań gdy towar zostanie ujęty w wystawianym dokumencie wybranego typu.* Przyporządkowanie asortymentu do wielu działów sprzedaży niezależnych od grup asortymentu, które zdefiniowane są w hierarchicznym słowniku.* Jednostki miary - przeliczniki pomiędzy miarami są zdefiniowane jako licznik i mianownik ułamka zwykłego, co pozwoli zdefiniować takie jednostki jak 1/3.* Jednostki miar posiadają indywidualną precyzję, którą można zmienić, wprowadzając miarę na dany towar; z jednostką w towarze związany jest kod kreskowy, opakowanie, gabaryty, czyli masa, objętość i wymiary.* Opcjonalne definiowanie stanu minimalnego, maksymalnego i optymalnego dla asortymentu per wskazany magazyn.* Obsługa zamienników. Podane informacje nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.

Menu nawigacyjne