Zmiany

Skocz do: nawigacja, szukaj

Subiekt Sprint2

Dodane 11 484 bajty, 18:45, 10 lip 2017
brak opisu edycji
'''Subiekt Sprint2Sprint 2''' to system szybkiej sprzedaży przeznaczony  dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi [[Subiekt GT]] lub [[Subiekt nexo]] (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.). '''Subiekt Sprint 2''' to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została również wzbogacona o szereg nowych możliwości, które zapewniają szybszą obsługę klientów i sprawniejsze zarządzanie sklepem. System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu „back office”, która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.  '''Sprzedaż – najważniejsze funkcje:'''* sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach);* stosowanie promocji czasowych i cenowych definiowanych w [[Subiekt nexo|Subiekcie nexo]] lub [[Subiekt GT|Subiekcie GT]];* wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;* obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos);* obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy; * obsługa ekranów dotykowych;* przyjmowanie płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie;* obsługa różnych form płatności (gotówka, karta, bon); * łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej;* możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy);* obsługa rabatów z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców; * możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;* identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);* obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem);* obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą;* anulowanie pozycji i całego dokumentu;* drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;* w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).''' ''''''Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:'''* konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży oraz zarządzanie infrastrukturą sprzętową; * kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców; * zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki; * współpraca z systemem handlowym ([[Subiekt GT]] lub [[Subiekt nexo]]) - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie; eksport sprzedaży; możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między '''Subiektem Sprint''' a systemem handlowym.'''Najważniejsze nowości w Subiekcie Sprint 2:'''* nowy wygląd programu – ułatwione poruszanie się po systemie; * zmiana ceny asortymentu niezależnie od systemu handlowego; * zbiorcze przypisywanie ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszystkich stanowisk; * drukowanie duplikatów wystawionych dokumentów handlowych; * przypisywanie filtrów towarów do stanowiska (na danym stanowisku domyślnie użytkownik będzie widział odfiltrowaną listę asortymentową); * usuwanie wszystkich zastosowanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego; * możliwość wydrukowania ostatnio wystawionego dokumentu; * możliwość zabezpieczania pliku archiwum hasłem; * dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego [[Subiekt GT]] w wersji 1.39;* filtrowanie towarów po statusie aktywności (dowolny, aktywny, nieaktywny).  == Sprzedaż ==* Pełna obsługa dokumentów handlowych: paragony, paragony imienne, zwroty ze sprzedaży detalicznej (w tym także do paragonów nieistniejących w systemie), faktury sprzedaży (w tym detaliczne oraz uproszczone) zgodne z aktualnymi przepisami prawnymi.* Łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej.* Możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy).* Identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT).* Obsługa ekranów dotykowych.* Obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem).* Obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą.* Anulowanie pozycji i całego dokumentu.* Drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych.* W interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).* Obsługa rabatów (do pozycji lub całego dokumentu) z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców.Możliwość usuwania zastosowanych rabatów w trakcie sprzedaży.* Opcjonalna sprzedaż towarów z ceną otwartą – ustalaną dopiero w momencie sprzedaży (np. bukiety kwiatów).* Sprawdzanie informacji o towarach w trakcie prowadzenia sprzedaży (np. sprawdzanie ceny, szczegółowego opisu towaru).* Obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos).* Drukowanie faktur na drukarkach fiskalnych (na urządzeniach udostępniających taką funkcjonalność).* Wydruk raportu dobowego (na drukarkach fiskalnych) z poziomu aplikacji.* Obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy.* Rozbudowany i modyfikowalny model płatności: możliwość tworzenia zestawów płatności opartych o płatności gotówkowe (w tym w walutach obcych), kartą płatniczą, przelewem, ratalne, bony, płatności odroczone.* Przyjmowanie płatności gotówkowych w różnych walutach.* Wyliczanie reszty do wydania, z wyborem waluty, w jakiej wypłacana jest reszta.* Ponowny wydruk ostatnio wystawionego dokumentu.* Możliwość pobrania części utargu (wypłaty) w trakcie pracy sprzedawcy oraz zasilania stanowiska gotówką (wpłata).* Możliwość sprawdzenia przewidywanego stanu gotówki przez kasjerów.* Opcjonalne zatwierdzanie wykonania niektórych czynności przed ich wykonaniem przez sprzedawców z wyższymi uprawnieniami (np. bilans otwarcia, stornowanie pozycji).* Opcjonalne prowadzenie sprzedaży poniżej stanów magazynowych.* Sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach).* Stosowanie promocji czasowych i cenowych  == Zarządzanie sklepem ==* Definiowanie podstawowych danych sklepu oraz ustawień technicznych.* Konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży (np. na stanowisku mięsnym domyślnie ustawianie filtru asortymentu na mięso i wędliny).* Opcjonalne przypisywanie ustawień zbiorczo na wszystkie stanowiska.* Zarządzanie infrastrukturą sprzętową (urządzeniami zewnętrznymi: drukarki klasyczne, drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych – klawiaturowe oraz RS, wagi, wyświetlacze, inwentaryzatory) oraz przypisywanie ich do stanowisk sprzedaży.* Przypisywanie wyglądu interfejsu na stanowiskach (klasyczny, dedykowany dla ekranów dotykowych).* Definiowanie grup uprawnień personelu jako ról.* Zarządzanie personelem z przypisywaniem ról.* Definiowanie kursów walut przyjmowanych jako płatności dla dokumentów.* Określanie zestawów form płatności dostępnych na stanowiskach.* Zarządzanie wzorcami wydruków (graficznymi oraz tekstowymi).* Otwieranie i zamykanie sesji kasjerów.* Rozliczanie kasjerów, w tym rozpoczynanie i kończenie sesji kasowych, rozliczanie niedoborów i nadwyżek gotówkowych oraz obrotu opakowaniami.* Ewidencjonowanie danych klientów.* Ewidencjonowanie informacji o asortymencie z możliwością ustalania indywidualnych cen per oddział (nadpisywanie cen ustalanych w centrali).* Ewidencjonowanie i przeglądanie wystawionych dokumentów sprzedaży.* Unieważnianie wystawionych dokumentów.* Opcjonalne ponowne fiskalizowanie dokumentów.* Drukowanie duplikatów dokumentów.* Ewidencjonowanie przyjęć towarów z zatwierdzaniem ich oraz obsługą zwrotów.* Obsługa przesunięć międzymagazynowych.* Wykonywanie inwentaryzacji, inwentaryzacji wyrównującej stany magazynowe w oddziale i centrali oraz wystawianie przesortów (dokument wyrównujący stan magazynowy podobnych towarów – np. jogurtów o innych smakach).* Zarządzanie licencjami programu.* Archiwizowanie i dearchiwizowanie danych (z możliwością zabezpieczania hasłem).  == Synchronizacja danych ==* Współpraca z systemem handlowym ([[Subiekt GT]] lub [[Subiekt nexo]]).* Definiowanie modelu synchronizacji – rozproszonego lub scentralizowanego.* Import danych o asortymencie, klientach, cennikach, użytkownikach, danych o podmiocie.* Synchronizowanie stanów magazynowych.* Eksport sprzedaży dokumentów wystawionych w oddziale do systemu handlowego.* Opcjonalne grupowanie paragonów m.in. per osoba wystawiająca lub też eksport każdego paragonu oddzielnie.* Opcjonalne generowanie przychodu wewnętrznego na brakujące stany magazynowe (po stronie systemu handlowego).* Eksport dokumentów kasowych powstałych na skutek rozliczenia sesji kasjerów.* Definiowanie zadań synchronizacji.* Rejestr wykonania synchronizacji ze szczegółowymi opisami wykonanych operacji.* Opcjonalne automatyczne czyszczenie rejestru synchronizacji z operacji starszych niż określona liczba dni.* Możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.* Dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego [[Subiekt GT]] w wersji 1.39.* Import powiązania dodatkowych kodów kreskowych z ilościami asortymentu.* Import definicji promocji z systemu handlowego.

Menu nawigacyjne