Gestor GT
Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.
Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów.
Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.
Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.
Najważniejsze zalety Gestora GT:
- szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
- planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
- łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
- kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
- wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
- dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
- możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
- liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
- możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
- powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
- biblioteka dokumentów;
- schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
- obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
- wygodny system notatek;
- strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
- możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
- praca sieciowa wielu użytkowników programu.
Spis treści
Funkcje ogólne
- Pełna integracja z Subiektem GT (linią InsERT GT), wspólne kartoteki Kontrahentów i Towarów.
- Praca sieciowa wielu użytkowników programu.
- Zestawienia.
- Wydruki graficzne, m.in. popularny w systemach CRM lejek sprzedaży.
- Archiwizacja baz danych.
- Wykorzystanie profesjonalnej bazy danych Microsoft SQL Server.
- Biblioteka dokumentów (możliwość dołączenia dowolnego załącznika do obiektu oraz widok zbiorczy, pozwalający ją uporządkować - wymagany zielony PLUS dla InsERT GT).
- Rozbudowana pomoc kontekstowa.
- Obsługa InsMaila (m.in. pobieranie kursów walut).
- Strona główna zawierająca listę zadań do wykonania oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży.
Możliwość dostosowania programu do własnych potrzeb
- Możliwość dodawania przez użytkownika własnych zestawień.
- Uprawnienia użytkowników do poszczególnych funkcjonalności programu.
- Edytowalne słowniki.
- Pola własne (do 8 pól własnych dla obiektu, zaawansowane wymagają dowolnego PLUSA).
- Flagi własne - możliwość oznaczenia dowolnego obiektu jedną z 10 własnych flag (wymagany zielony lub czerwony PLUS dla InsERT GT).
Ergonomia pracy
- Łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca programu.
- Brudnopis - miejsce w programie, pozwalające zapisywać podręczne informacje.
- Schowek - przechowywanie obiektów dowolnego typu do późniejszego wykorzystania.
- Widok kalendarza w obszarze podręcznym.
- Obiekty powiązane.
- Zakładkowa budowa programu.
- Elastyczne sortowanie kolumn oraz mechanizmy filtrowania i wyszukiwania.
- Wiele skrótów klawiszowych przyspieszających pracę z programem.
Klienci
- Kartoteka kontrahentów (firm i osób) oraz pracowników firm.
- Zaawansowane filtrowanie modułu Klienci wraz z zapisywaniem ustawień filtrów.
- Możliwość zapisania dowolnego filtru w module Klienci dzięki nowemu mechanizmowi filtrów SQL.
- Łatwe wyszukiwanie klientów.
- InsTYNKT klientów.
- Możliwość tworzenia listy klientów.
- Rejestr działań z klientem.
- Możliwość wystawiania dokumentów handlowych (wymagany Subiekt GT).
- Informator kontrahenta zawierający informacje o współpracy z daną firmą, np. o jej należnościach finansowych.
- Informacje o wiarygodności płatniczej kontrahenta.
- Biblioteka dokumentów dla kontrahenta.
- Wywołanie rozmowy Skype lub Gadu-Gadu.
- Obsługa rabatów dla kontrahentów.
Działania
- Możliwość planowania i rejestrowania działań w systemie takich jak:
- spotkania,
- zadania,
- telefony,
- listy,
- faksy,
- rozmowy internetowe.
- Wygodny system notatek.
- Kalendarz wraz z przypomnieniami o zaplanowanych działaniach.
- Zadania cykliczne.
- Możliwość delegowania zadań.
Poczta internetowa
- Wysyłanie i odbieranie e-maili - obsługa serwerów pocztowych POP3/SMTP.
- Automatyczne wiązanie odebranych e-maili z odpowiednim klientem (rozpoznawanie po adresie e-mail).
- Możliwość zdefiniowania wielu kont pocztowych.
- Przypisanie kont pocztowych do użytkowników (pozostałe osoby nie widzą korespondencji danej osoby, chyba że jest ona podpięta do klienta) - również obsługa e-maili typu sekretariat.
- Mailing - tworzenie wiadomości zbiorczych.
- Szablony wiadomości z zastosowaniem autotekstu z danymi klienta, szans sprzedaży, działań i podmiotu.
- Automatyczne odbieranie wiadomości w ustalonych odstępach czasowych.
- Reguły wiadomości.
- Oznaczanie wiadomości flagami.
- Możliwość oznaczania wiadomości prywatnych.
- Obsługa załączników do wiadomości.
- Import/eksport wiadomości w formacie EML.
Towary i usługi
- Kartoteka wspólna z InsERT GT, zatem obsługa wielu magazynów (w przypadku braku licencji na Subiekta GT - jeden magazyn główny).
- Stany magazynowe (wymagany Subiekt GT).
- InsTYNKT.
- Poziomy cen, rabaty, jednostki miar.
- Promocje dla wybranych grup towarów lub kontrahentów.
- Cenniki.
Szanse sprzedaży
- Przygotowanie ofert handlowych prowadzonych wg scenariusza:
- dla pojedynczego klienta,
- zbiorczo, dla dużej liczby klientów.
- Obsługa towarów wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami dostępnymi w InsERT GT.
- Możliwość wprowadzenia szacowanej wartości szansy sprzedaży (niezależnej od wartości towarów).
- Możliwość wystawienia zamówień do szansy sprzedaży na odpowiednim, zdefiniowanym przez użytkownika etapie.
- Możliwość wystawienia dokumentu sprzedaży.
- Wygodna obsługa korespondencji e-mail oraz pozostałych działań z klientem dotyczących szansy sprzedaży.
- Prognozowanie przychodów z szansy sprzedaży (kwoty szans zakończonych sukcesem) na podstawie etapu i prawdopodobieństwa danego scenariusza szans sprzedaży.
- Możliwość definiowania własnych scenariuszy szans sprzedaży.
- Kalendarz z przewidywalnymi terminami zakończenia szans sprzedaży.
- Grupy szans sprzedaży.
- Obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet).
- Wydruk oferty handlowej.
- Biblioteka dokumentów.
- Historia zmian.