Gestor nexo: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzono nową stronę "Gestor nexo") |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | Gestor nexo | + | |
+ | '''Gestor nexo '''to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność. | ||
+ | |||
+ | '''Gestor nexo''' umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe). | ||
+ | |||
+ | '''Gestor nexo''' jest częścią linii '''InsERT nexo'''. Ścisła integracja z systemem sprzedaży '''Subiekt nexo''' umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe. | ||
+ | |||
+ | '''Najważniejsze możliwości Gestora nexo:''' | ||
+ | * przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM; | ||
+ | * ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych; | ||
+ | * definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów); | ||
+ | * wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie; | ||
+ | * przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo); | ||
+ | * obsługa wielu walut na ofertach; | ||
+ | |||
+ | * planowanie i wykorzystywanie promocji; | ||
+ | * wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników); | ||
+ | |||
+ | * planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami; | ||
+ | * przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań; | ||
+ | * planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach; | ||
+ | * możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych; | ||
+ | * ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych); | ||
+ | * wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami; | ||
+ | * łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP; | ||
+ | * tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów; | ||
+ | * narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.; | ||
+ | * system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów; | ||
+ | * biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf); | ||
+ | * oznaczanie obiektów flagami; | ||
+ | * możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej; | ||
+ | * możliwość przeniesienia danych z Gestora GT. | ||
+ | |||
+ | == Klienci == | ||
+ | * Wspólna kartoteka klientów z pozostałymi programami linii nexo. | ||
+ | * Wieloaspektowość klientów z podziałem klientów na standardowych i potencjalnych (mogą nimi być wszystkie instytucje, pracownicy oraz wspólnicy). | ||
+ | * Podział klientów na osoby fizyczne i firmy z indywidualnymi atrybutami oraz możliwość przekształcania w obie strony. | ||
+ | * Mechanizm przestrzegający przed dublowaniem klientów (sprawdzający unikalność NIP) - dane odnalezionego klienta można od razu wpisać np. jako oddział lub centralę lub można je wykorzystać do pracy. | ||
+ | * Możliwość określenia struktury organizacyjnej klienta (centrala i oddziały). | ||
+ | * Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta z uwzględnieniem iż jedna osoba może być przedstawicielem wielu firm. | ||
+ | * Możliwość zdefiniowania wielu adresów – w tym adresów dostaw oraz korespondencyjnych. | ||
+ | * Przydzielanie opiekuna lub wielu opiekunów klienta oraz aktywowanie i dezaktywowanie zastępstw opiekunów. | ||
+ | * Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta. | ||
+ | * Ewidencjonowanie dat jubileuszowych (np. urodziny, imieniny, data powstania) klientów | ||
+ | * Ustalanie preferowanych terminów kontaktu z klientem, oraz preferowanego sposobu kontaktu. | ||
+ | * Ustalanie relacji z klientem, w tym istotności. | ||
+ | * Ustalanie na jaki adres mailowy mają być przesyłane oferty. | ||
+ | * Ewidencjonowanie zgód na przetwarzanie danych klienta. | ||
+ | * Ewidencja zainteresowań klientów. | ||
+ | * Indywidualne parametry wydruków - można zdefiniować specjalne wzorce wydruków dla każdego typu dokumentu. | ||
+ | * Możliwość zdefiniowania szablonów klientów. | ||
+ | * Indywidualne cenniki dla klientów. | ||
+ | * Pobieranie i weryfikowanie danych klienta z portali: GUS, CEIDG, VIES, Portalu Podatkowego . | ||
+ | |||
+ | == Działania == | ||
+ | * Planowanie działań takich jak: zadania, spotkania, telefony, faksy, listy, notatki, rozmowy internetowe, wiadomości mailowe. | ||
+ | * Definiowanie działań cyklicznych (np. spotkania) z możliwością określania wyjątków, kiedy pomimo definicji działanie nie wystąpi. | ||
+ | * Delegowanie wykonania działań na wielu pracowników z wymianą informacji między nimi za pomocą komentarzy. | ||
+ | * Wiązanie działania z klientem lub klientami z możliwością oznaczania klientów obsłużonych oraz wynikiem per każdy klient. | ||
+ | * Możliwość automatycznego rejestrowania czasu poświęconego na wykonanie działań. | ||
+ | * Opcjonalne definiowanie akcji, które automatyzują wykonywanie zaplanowanych działań. | ||
+ | * Wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników). | ||
+ | * Rezerwowanie zasobów (np. samochodów służbowych, sal konferencyjnych) niezbędnych do wykonania planowanych działań. | ||
+ | * Określanie stopnia realizacji działań w procentach. | ||
+ | * Wiązanie działań z innymi obiektami systemu (w tym także z działaniami). | ||
+ | * Łatwe szybkie wprowadzanie danych na podstawie szablonów działań. | ||
+ | * Informator o działaniu prezentujący powiązania z innymi obiektami. | ||
+ | * Możliwość przypisywania asortymentu niezbędnego do wykonania działania i wystawianie dokumentów z tym asortymentem na podstawie działania. | ||
+ | * Tworzenie powiązań przyczynowo-skutkowych poprzez kontynuowanie działań w wiele nowych. | ||
+ | * Ostrzeganie o absencji (wpisanych w Ewidencji Czasu Pracy Gratyfikanta nexo) uczestników działania w planowanym terminie działania. | ||
+ | |||
+ | == Zasoby == | ||
+ | * Ewidencjonowanie firmowych ogólnodostępnych zasobów (np. pojazdy służbowe, sale konferencyjne, zestawy narzędziowe) z przypisaniem ich użytkowania do oddziału lub/i magazynu. | ||
+ | * Łatwe wprowadzanie danych o zasobach poprzez import danych z ewidencji pojazdów, wyposażenia i środków trwałych. | ||
+ | * Rezerwowanie zasobów powiązane/niepowiązane z zaplanowanymi działaniami. | ||
+ | * Możliwość czasowego wyłączenia z użytkowania (np. na czas remontu, naprawy). | ||
+ | |||
+ | == Kalendarz == | ||
+ | * Umieszczanie w kalendarzu zaplanowanych działań oraz procesów ofertowych. | ||
+ | * Dostępne widoki: miesięczny, tydzień roboczy, tydzień pełny, dzień. | ||
+ | * Mechanizm przypominania o zaplanowanych działaniach. | ||
+ | * Łatwe operacje zbiorcze w ramach jednego dnia. | ||
+ | |||
+ | == Ofertowanie == | ||
+ | * Dokument oferty przedstawiany klientowi. Proces ofertowy jako dokumentacja etapów postępu negocjacji. | ||
+ | * Bogate możliwości opisywania oferty: wydzielone informacje wstępne, końcowe, opisy wariantów, opisy pozycji oferty, możliwość załączania plików (biblioteka załączników). | ||
+ | * Realizacja ofert we wszystkie dostępne dokumenty handlowe sprzedaży (wymaga licencji Subiekta nexo) z możliwością ustawiania domyślnych typów dokumentów realizujących. | ||
+ | * Uwzględnianie w ofertach danych z cenników, promocji, możliwość wystawiania ofert w wielu walutach. | ||
+ | * Przypisywanie sugerowanych klientowi form płatności. | ||
+ | * Definiowanie zakresu czasowego obowiązywania oferty. | ||
+ | * Możliwość przedstawiania klientowi wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania z pełną historią. | ||
+ | * Opcjonalne zaangażowanie wielu osób w proces ofertowania z wymianą informacji za pomocą komentarzy. | ||
+ | * Śledzenie statusów procesów ofertowych z ewidencjonowaniem przyczyn ich niepowodzenia. | ||
+ | * Realizacja zatwierdzonych procesów ofertowych w dokumenty handlowe z ujęciem aspektu kosztów, zysku i uzyskanej marży. | ||
+ | * Planowanie działań powiązanych z procesami ofertowymi. | ||
+ | * Możliwość zbiorczego generowania procesów ofertowych w tym dla zestawu klientów. | ||
+ | * Wydruk progów cenowych w OE. | ||
+ | * Informator o ofercie prezentujący wszystkie powiązania dokumentu. | ||
+ | * Możliwość umieszczania oferty w treści e-maila, zamiast wysyłania jej jako załącznik wiadomości. | ||
+ | * Zbiorcze drukowanie i wysyłanie dokumentów e-mailem. | ||
+ | |||
+ | == Klient poczty == | ||
+ | * Odbieranie i wysyłanie wiadomości mailowych – obsługa protokołów SMTP, POP3, IMAP | ||
+ | * Obsługa hierarchicznych folderów wiadomości, synchronizowana z serwerem pocztowym (dla protokołu IMAP). | ||
+ | * Definiowanie wielu kont pocztowych z przypisywaniem uprawnień personelu do nich | ||
+ | * Automatyczne pobieranie ustawień kont podczas ich dodawania. | ||
+ | * Wysyłanie i odbieranie wiadomości na żądanie lub w określonym cyklu. | ||
+ | * Automatyczne wiązanie wysyłanych i odebranych wiadomości z odpowiednimi obiektami (np. z klientem na podstawie domeny przypisanej do klienta), opcjonalne dodawanie klientów na podstawie wiadomości. | ||
+ | * Tworzenie pojedynczych jak i zbiorczych wiadomości pocztowych. | ||
+ | * Korzystanie ze zdefiniowanych szablonów wiadomości wraz z elastycznym mechanizmem autotekstów dostosowujących treść wiadomości w zależności od kontekstu użycia. | ||
+ | * Sprawdzanie poprawności pisowni w treści wiadomości. | ||
+ | * Obsługa załączników do wiadomości oraz sprawdzanie na podstawie treści, czy użytkownik nie zapomniał wstawić załącznika. | ||
+ | * Obsługa reguł wiadomości. | ||
+ | * Eksport i import wiadomości w formacie eml oraz możliwość tworzenia szablonów wiadomości na podstawie wiadomości. | ||
+ | * Listy nadawców zaufanych i niepożądanych. | ||
+ | * Bezpieczeństwo - m.in. opcjonalne blokowanie zdalnej zawartości oraz skryptów zawartych w e-mailach. | ||
+ | * Wystawianie dokumentów na podstawie wiadomości pocztowej. | ||
+ | * Obsługa IMAP Idle. | ||
+ | * Zaawansowane wyszukiwanie wiadomości – możliwość szukania w temacie, treści, nazwie nadawcy, odbiorcy, klienta, załącznika. | ||
+ | |||
+ | == Raportowanie == | ||
+ | * Wiele raportów zgrupowanych według obszarów ich działania. | ||
+ | * Możliwość przetwarzania wyników raportów (np. tworzenie zestawów klientów). | ||
+ | |||
+ | == Użytkownicy == | ||
+ | * Definiowanie użytkowników systemu wraz z ustalaniem ich uprawnień do pracy operacyjnej. | ||
+ | * Definiowanie domyślnych zastępstw dla użytkowników. | ||
+ | * Określanie preferowanych godzin pracy. | ||
+ | |||
+ | == Asortyment == | ||
+ | * Możliwość przypisania szablonów działań do asortymentu, pozwalających na automatyczne. tworzenie działań gdy towar zostanie ujęty w wystawianym dokumencie wybranego typu. | ||
+ | * Przyporządkowanie asortymentu do wielu działów sprzedaży niezależnych od grup asortymentu, które zdefiniowane są w hierarchicznym słowniku. | ||
+ | * Jednostki miary - przeliczniki pomiędzy miarami są zdefiniowane jako licznik i mianownik ułamka zwykłego, co pozwoli zdefiniować takie jednostki jak 1/3. | ||
+ | * Jednostki miar posiadają indywidualną precyzję, którą można zmienić, wprowadzając miarę na dany towar; z jednostką w towarze związany jest kod kreskowy, opakowanie, gabaryty, czyli masa, objętość i wymiary. | ||
+ | * Opcjonalne definiowanie stanu minimalnego, maksymalnego i optymalnego dla asortymentu per wskazany magazyn. | ||
+ | * Obsługa zamienników. | ||
+ | Podane informacje nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego. |
Wersja z 00:41, 14 cze 2017
Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.
Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).
Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Najważniejsze możliwości Gestora nexo:
- przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
- ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
- definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
- wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
- przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
- obsługa wielu walut na ofertach;
- planowanie i wykorzystywanie promocji;
- wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
- planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
- przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
- planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
- możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych;
- ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
- wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
- łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
- tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
- narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
- system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
- biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
- oznaczanie obiektów flagami;
- możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
- możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.
Spis treści
Klienci
- Wspólna kartoteka klientów z pozostałymi programami linii nexo.
- Wieloaspektowość klientów z podziałem klientów na standardowych i potencjalnych (mogą nimi być wszystkie instytucje, pracownicy oraz wspólnicy).
- Podział klientów na osoby fizyczne i firmy z indywidualnymi atrybutami oraz możliwość przekształcania w obie strony.
- Mechanizm przestrzegający przed dublowaniem klientów (sprawdzający unikalność NIP) - dane odnalezionego klienta można od razu wpisać np. jako oddział lub centralę lub można je wykorzystać do pracy.
- Możliwość określenia struktury organizacyjnej klienta (centrala i oddziały).
- Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta z uwzględnieniem iż jedna osoba może być przedstawicielem wielu firm.
- Możliwość zdefiniowania wielu adresów – w tym adresów dostaw oraz korespondencyjnych.
- Przydzielanie opiekuna lub wielu opiekunów klienta oraz aktywowanie i dezaktywowanie zastępstw opiekunów.
- Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta.
- Ewidencjonowanie dat jubileuszowych (np. urodziny, imieniny, data powstania) klientów
- Ustalanie preferowanych terminów kontaktu z klientem, oraz preferowanego sposobu kontaktu.
- Ustalanie relacji z klientem, w tym istotności.
- Ustalanie na jaki adres mailowy mają być przesyłane oferty.
- Ewidencjonowanie zgód na przetwarzanie danych klienta.
- Ewidencja zainteresowań klientów.
- Indywidualne parametry wydruków - można zdefiniować specjalne wzorce wydruków dla każdego typu dokumentu.
- Możliwość zdefiniowania szablonów klientów.
- Indywidualne cenniki dla klientów.
- Pobieranie i weryfikowanie danych klienta z portali: GUS, CEIDG, VIES, Portalu Podatkowego .
Działania
- Planowanie działań takich jak: zadania, spotkania, telefony, faksy, listy, notatki, rozmowy internetowe, wiadomości mailowe.
- Definiowanie działań cyklicznych (np. spotkania) z możliwością określania wyjątków, kiedy pomimo definicji działanie nie wystąpi.
- Delegowanie wykonania działań na wielu pracowników z wymianą informacji między nimi za pomocą komentarzy.
- Wiązanie działania z klientem lub klientami z możliwością oznaczania klientów obsłużonych oraz wynikiem per każdy klient.
- Możliwość automatycznego rejestrowania czasu poświęconego na wykonanie działań.
- Opcjonalne definiowanie akcji, które automatyzują wykonywanie zaplanowanych działań.
- Wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników).
- Rezerwowanie zasobów (np. samochodów służbowych, sal konferencyjnych) niezbędnych do wykonania planowanych działań.
- Określanie stopnia realizacji działań w procentach.
- Wiązanie działań z innymi obiektami systemu (w tym także z działaniami).
- Łatwe szybkie wprowadzanie danych na podstawie szablonów działań.
- Informator o działaniu prezentujący powiązania z innymi obiektami.
- Możliwość przypisywania asortymentu niezbędnego do wykonania działania i wystawianie dokumentów z tym asortymentem na podstawie działania.
- Tworzenie powiązań przyczynowo-skutkowych poprzez kontynuowanie działań w wiele nowych.
- Ostrzeganie o absencji (wpisanych w Ewidencji Czasu Pracy Gratyfikanta nexo) uczestników działania w planowanym terminie działania.
Zasoby
- Ewidencjonowanie firmowych ogólnodostępnych zasobów (np. pojazdy służbowe, sale konferencyjne, zestawy narzędziowe) z przypisaniem ich użytkowania do oddziału lub/i magazynu.
- Łatwe wprowadzanie danych o zasobach poprzez import danych z ewidencji pojazdów, wyposażenia i środków trwałych.
- Rezerwowanie zasobów powiązane/niepowiązane z zaplanowanymi działaniami.
- Możliwość czasowego wyłączenia z użytkowania (np. na czas remontu, naprawy).
Kalendarz
- Umieszczanie w kalendarzu zaplanowanych działań oraz procesów ofertowych.
- Dostępne widoki: miesięczny, tydzień roboczy, tydzień pełny, dzień.
- Mechanizm przypominania o zaplanowanych działaniach.
- Łatwe operacje zbiorcze w ramach jednego dnia.
Ofertowanie
- Dokument oferty przedstawiany klientowi. Proces ofertowy jako dokumentacja etapów postępu negocjacji.
- Bogate możliwości opisywania oferty: wydzielone informacje wstępne, końcowe, opisy wariantów, opisy pozycji oferty, możliwość załączania plików (biblioteka załączników).
- Realizacja ofert we wszystkie dostępne dokumenty handlowe sprzedaży (wymaga licencji Subiekta nexo) z możliwością ustawiania domyślnych typów dokumentów realizujących.
- Uwzględnianie w ofertach danych z cenników, promocji, możliwość wystawiania ofert w wielu walutach.
- Przypisywanie sugerowanych klientowi form płatności.
- Definiowanie zakresu czasowego obowiązywania oferty.
- Możliwość przedstawiania klientowi wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania z pełną historią.
- Opcjonalne zaangażowanie wielu osób w proces ofertowania z wymianą informacji za pomocą komentarzy.
- Śledzenie statusów procesów ofertowych z ewidencjonowaniem przyczyn ich niepowodzenia.
- Realizacja zatwierdzonych procesów ofertowych w dokumenty handlowe z ujęciem aspektu kosztów, zysku i uzyskanej marży.
- Planowanie działań powiązanych z procesami ofertowymi.
- Możliwość zbiorczego generowania procesów ofertowych w tym dla zestawu klientów.
- Wydruk progów cenowych w OE.
- Informator o ofercie prezentujący wszystkie powiązania dokumentu.
- Możliwość umieszczania oferty w treści e-maila, zamiast wysyłania jej jako załącznik wiadomości.
- Zbiorcze drukowanie i wysyłanie dokumentów e-mailem.
Klient poczty
- Odbieranie i wysyłanie wiadomości mailowych – obsługa protokołów SMTP, POP3, IMAP
- Obsługa hierarchicznych folderów wiadomości, synchronizowana z serwerem pocztowym (dla protokołu IMAP).
- Definiowanie wielu kont pocztowych z przypisywaniem uprawnień personelu do nich
- Automatyczne pobieranie ustawień kont podczas ich dodawania.
- Wysyłanie i odbieranie wiadomości na żądanie lub w określonym cyklu.
- Automatyczne wiązanie wysyłanych i odebranych wiadomości z odpowiednimi obiektami (np. z klientem na podstawie domeny przypisanej do klienta), opcjonalne dodawanie klientów na podstawie wiadomości.
- Tworzenie pojedynczych jak i zbiorczych wiadomości pocztowych.
- Korzystanie ze zdefiniowanych szablonów wiadomości wraz z elastycznym mechanizmem autotekstów dostosowujących treść wiadomości w zależności od kontekstu użycia.
- Sprawdzanie poprawności pisowni w treści wiadomości.
- Obsługa załączników do wiadomości oraz sprawdzanie na podstawie treści, czy użytkownik nie zapomniał wstawić załącznika.
- Obsługa reguł wiadomości.
- Eksport i import wiadomości w formacie eml oraz możliwość tworzenia szablonów wiadomości na podstawie wiadomości.
- Listy nadawców zaufanych i niepożądanych.
- Bezpieczeństwo - m.in. opcjonalne blokowanie zdalnej zawartości oraz skryptów zawartych w e-mailach.
- Wystawianie dokumentów na podstawie wiadomości pocztowej.
- Obsługa IMAP Idle.
- Zaawansowane wyszukiwanie wiadomości – możliwość szukania w temacie, treści, nazwie nadawcy, odbiorcy, klienta, załącznika.
Raportowanie
- Wiele raportów zgrupowanych według obszarów ich działania.
- Możliwość przetwarzania wyników raportów (np. tworzenie zestawów klientów).
Użytkownicy
- Definiowanie użytkowników systemu wraz z ustalaniem ich uprawnień do pracy operacyjnej.
- Definiowanie domyślnych zastępstw dla użytkowników.
- Określanie preferowanych godzin pracy.
Asortyment
- Możliwość przypisania szablonów działań do asortymentu, pozwalających na automatyczne. tworzenie działań gdy towar zostanie ujęty w wystawianym dokumencie wybranego typu.
- Przyporządkowanie asortymentu do wielu działów sprzedaży niezależnych od grup asortymentu, które zdefiniowane są w hierarchicznym słowniku.
- Jednostki miary - przeliczniki pomiędzy miarami są zdefiniowane jako licznik i mianownik ułamka zwykłego, co pozwoli zdefiniować takie jednostki jak 1/3.
- Jednostki miar posiadają indywidualną precyzję, którą można zmienić, wprowadzając miarę na dany towar; z jednostką w towarze związany jest kod kreskowy, opakowanie, gabaryty, czyli masa, objętość i wymiary.
- Opcjonalne definiowanie stanu minimalnego, maksymalnego i optymalnego dla asortymentu per wskazany magazyn.
- Obsługa zamienników.
Podane informacje nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.