Kreator instalacji: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 25: | Linia 25: | ||
* [[Zakładka stanowiska|stanowiska]] - określenie [[Pion produkcyjny|pionów produkcji]] i poszczególnych [[Stanowisko|stanowisk]] w firmie | * [[Zakładka stanowiska|stanowiska]] - określenie [[Pion produkcyjny|pionów produkcji]] i poszczególnych [[Stanowisko|stanowisk]] w firmie | ||
* [[Kreator instalacji-wybór magazynu|wybór magazynów]] - konfiguracja na jakim magazynie będzie pracować system [[Produkcja GT]] (gdzie tworzone będą dokumenty PW i RW) | * [[Kreator instalacji-wybór magazynu|wybór magazynów]] - konfiguracja na jakim magazynie będzie pracować system [[Produkcja GT]] (gdzie tworzone będą dokumenty PW i RW) | ||
+ | * [[Kreator instalacji-finalizacja|finalizacja]] - zakończenie kreatora |
Aktualna wersja na dzień 16:53, 14 wrz 2018
Celem kreatora instalacji jest założenie nowej pustej bazy programu Produkcja GT. Składa się on z kilku kroków, które przeprowadzą użytkownika przez cały proces tworzenia bazy wraz z podstawową konfiguracją rozruchową, która jest niezbędna do uruchomienia programu.
Kreator składa się z trzech zasadniczych części.
Połączenie z Subiektem GT, licencja
W pierwszej części następuje weryfikacja bazy danych Subiekta GT lub Navireo oraz wszystkich niezbędnych licencji i danych wdrożeniowych.
- łączenie z bazą Subiekta GT lub Navireo - nawiązanie połączenia z bazą danych podmiotu
- licencja - weryfikacja licencji programu Produkcja GT
- informacje o opiekunie - dane firmy wdrożeniowej
Zakładanie bazy programu
W drugiej części następuje połączeni do bazy danych w celu założenia nowej struktury tabel na potrzeby programu Produkcja GT.
- łączenie z serwerem baz danych - nawiązywanie połączenia z serwerem bazą danych gdzie zostanie zainstalowana Produkcja GT
- wybór bazy danych - wybór bazy danych Produkcji GT
- zakładanie bazy programu - zakładanie bazy danych Produkcji GT
Konfiguracja rozruchowa
W trzeciej ostatniej części użytkownik zostaje przeprowadzony przez szereg kroków w celu skonfigurowania minimalnej rozruchowej konfiguracji systemu.
- harmonogram firmy - tworzenie podstawowego harmonogramu pracy firmy
- użytkownicy - nadanie użytkownikom ról w systemie Produkcja GT
- serwisanci - utworzenie kont serwisantów
- stacje robocze - utworzenie listy stacji roboczych
- pracownicy - utworzenie listy pracowników
- stanowiska - określenie pionów produkcji i poszczególnych stanowisk w firmie
- wybór magazynów - konfiguracja na jakim magazynie będzie pracować system Produkcja GT (gdzie tworzone będą dokumenty PW i RW)
- finalizacja - zakończenie kreatora