CRM: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzono nową stronę "CRM") |
Kdembinska (dyskusja | edycje) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | CRM | + | '''CRM''' (customer relationship management), czyli zarządzanie relacjami z klientami. '''CRM''' to podejście, a także narzędzia służące budowaniu, utrzymywaniu i poprawie relacji z klientem. Jest to strategia biznesowa polegająca na selekcjonowaniu i zarządzaniu klientami w celu optymalizacji długoterminowych korzyści. '''CRM''' wymaga wprowadzenia filozofii i kultury biznesu skierowanej "na klienta", zapewniającej efektywne procesy marketingu, sprzedaży i serwisu. |
Aktualna wersja na dzień 21:00, 16 lip 2018
CRM (customer relationship management), czyli zarządzanie relacjami z klientami. CRM to podejście, a także narzędzia służące budowaniu, utrzymywaniu i poprawie relacji z klientem. Jest to strategia biznesowa polegająca na selekcjonowaniu i zarządzaniu klientami w celu optymalizacji długoterminowych korzyści. CRM wymaga wprowadzenia filozofii i kultury biznesu skierowanej "na klienta", zapewniającej efektywne procesy marketingu, sprzedaży i serwisu.