CRM: Różnice pomiędzy wersjami

Z Produkcja GT - Pomoc
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę "CRM")
 
 
Linia 1: Linia 1:
CRM
+
'''CRM''' (customer relationship management), czyli zarządzanie relacjami z klientami. '''CRM''' to podejście, a także narzędzia służące budowaniu, utrzymywaniu i poprawie relacji z klientem. Jest to  strategia biznesowa polegająca na selekcjonowaniu i zarządzaniu klientami w celu optymalizacji długoterminowych korzyści. '''CRM''' wymaga wprowadzenia filozofii i kultury biznesu skierowanej "na klienta", zapewniającej efektywne procesy marketingu, sprzedaży i serwisu.

Aktualna wersja na dzień 21:00, 16 lip 2018

CRM (customer relationship management), czyli zarządzanie relacjami z klientami. CRM to podejście, a także narzędzia służące budowaniu, utrzymywaniu i poprawie relacji z klientem. Jest to  strategia biznesowa polegająca na selekcjonowaniu i zarządzaniu klientami w celu optymalizacji długoterminowych korzyści. CRM wymaga wprowadzenia filozofii i kultury biznesu skierowanej "na klienta", zapewniającej efektywne procesy marketingu, sprzedaży i serwisu.