Zmiany

Skocz do: nawigacja, szukaj

Subiekt Sprint2

Dodane 54 bajty, 18:45, 10 lip 2017
brak opisu edycji
'''Subiekt Sprint 2''' to system szybkiej sprzedaży przeznaczony  dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi [[Subiekt GT ]] lub [[Subiekt nexo ]] (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).
'''Subiekt Sprint 2''' to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została również wzbogacona o szereg nowych możliwości, które zapewniają szybszą obsługę klientów i sprawniejsze zarządzanie sklepem.
System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - '''Sprzedaży''' i '''Zarządzania''' Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu „back office”, która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.
 '''Sprzedaż – najważniejsze funkcje:'''
* sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach);
* stosowanie promocji czasowych i cenowych definiowanych w [[Subiekt nexo|Subiekcie nexo ]] lub [[Subiekt GT|Subiekcie GT]];
* wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
* obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos);
* anulowanie pozycji i całego dokumentu;
* drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
* w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach). ''' ''' 
'''Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:'''
* konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży oraz zarządzanie infrastrukturą sprzętową; 
* kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców; 
* zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki; 
* współpraca z systemem handlowym ([[Subiekt GT ]] lub [[Subiekt nexo]]) - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie; eksport sprzedaży; możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między '''Subiektem Sprint ''' a systemem handlowym.
'''Najważniejsze nowości w Subiekcie Sprint 2:'''
* nowy wygląd programu – ułatwione poruszanie się po systemie; 
* możliwość wydrukowania ostatnio wystawionego dokumentu; 
* możliwość zabezpieczania pliku archiwum hasłem; 
* dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego [[Subiekt GT ]] w wersji 1.39;
* filtrowanie towarów po statusie aktywności (dowolny, aktywny, nieaktywny). 
== Synchronizacja danych ==
* Współpraca z systemem handlowym ([[Subiekt GT ]] lub [[Subiekt nexo]]).
* Definiowanie modelu synchronizacji – rozproszonego lub scentralizowanego.
* Import danych o asortymencie, klientach, cennikach, użytkownikach, danych o podmiocie.
* Opcjonalne automatyczne czyszczenie rejestru synchronizacji z operacji starszych niż określona liczba dni.
* Możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.
* Dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego [[Subiekt GT ]] w wersji 1.39.
* Import powiązania dodatkowych kodów kreskowych z ilościami asortymentu.
* Import definicji promocji z systemu handlowego.

Menu nawigacyjne