Subiekt Sprint2: Różnice pomiędzy wersjami

Z Produkcja GT - Pomoc
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę "Subiekt Sprint2")
 
Linia 1: Linia 1:
Subiekt Sprint2
+
'''Subiekt Sprint 2''' to system szybkiej sprzedaży przeznaczony  dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).
 +
 
 +
'''Subiekt Sprint 2''' to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została również wzbogacona o szereg nowych możliwości, które zapewniają szybszą obsługę klientów i sprawniejsze zarządzanie sklepem.
 +
 
 +
System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - '''Sprzedaży''' i '''Zarządzania'''. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu „back office”, która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.
 +
 
 +
 '''Sprzedaż – najważniejsze funkcje:'''
 +
* sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach);
 +
* stosowanie promocji czasowych i cenowych definiowanych w Subiekcie nexo lub Subiekcie GT;
 +
* wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
 +
* obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos);
 +
* obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy; 
 +
* obsługa ekranów dotykowych;
 +
* przyjmowanie płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie;
 +
* obsługa różnych form płatności (gotówka, karta, bon); 
 +
* łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej;
 +
* możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy);
 +
* obsługa rabatów z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców; 
 +
* możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;
 +
* identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
 +
* obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem);
 +
* obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą;
 +
* anulowanie pozycji i całego dokumentu;
 +
* drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
 +
* w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).
 +
 ''' '''
 +
 
 +
'''Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:'''
 +
* konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży oraz zarządzanie infrastrukturą sprzętową; 
 +
* kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców; 
 +
* zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki; 
 +
* współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo) - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie; eksport sprzedaży; możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.
 +
'''Najważniejsze nowości w Subiekcie Sprint 2:'''
 +
* nowy wygląd programu – ułatwione poruszanie się po systemie; 
 +
* zmiana ceny asortymentu niezależnie od systemu handlowego; 
 +
* zbiorcze przypisywanie ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszystkich stanowisk; 
 +
* drukowanie duplikatów wystawionych dokumentów handlowych; 
 +
* przypisywanie filtrów towarów do stanowiska (na danym stanowisku domyślnie użytkownik będzie widział odfiltrowaną listę asortymentową); 
 +
* usuwanie wszystkich zastosowanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego; 
 +
* możliwość wydrukowania ostatnio wystawionego dokumentu; 
 +
* możliwość zabezpieczania pliku archiwum hasłem; 
 +
* dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39;
 +
* filtrowanie towarów po statusie aktywności (dowolny, aktywny, nieaktywny). 
 +
 
 +
== Sprzedaż ==
 +
* Pełna obsługa dokumentów handlowych: paragony, paragony imienne, zwroty ze sprzedaży detalicznej (w tym także do paragonów nieistniejących w systemie), faktury sprzedaży (w tym detaliczne oraz uproszczone) zgodne z aktualnymi przepisami prawnymi.
 +
* Łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej.
 +
* Możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy).
 +
* Identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT).
 +
* Obsługa ekranów dotykowych.
 +
* Obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem).
 +
* Obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą.
 +
* Anulowanie pozycji i całego dokumentu.
 +
* Drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych.
 +
* W interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).
 +
* Obsługa rabatów (do pozycji lub całego dokumentu) z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców.Możliwość usuwania zastosowanych rabatów w trakcie sprzedaży.
 +
* Opcjonalna sprzedaż towarów z ceną otwartą – ustalaną dopiero w momencie sprzedaży (np. bukiety kwiatów).
 +
* Sprawdzanie informacji o towarach w trakcie prowadzenia sprzedaży (np. sprawdzanie ceny, szczegółowego opisu towaru).
 +
* Obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos).
 +
* Drukowanie faktur na drukarkach fiskalnych (na urządzeniach udostępniających taką funkcjonalność).
 +
* Wydruk raportu dobowego (na drukarkach fiskalnych) z poziomu aplikacji.
 +
* Obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy.
 +
* Rozbudowany i modyfikowalny model płatności: możliwość tworzenia zestawów płatności opartych o płatności gotówkowe (w tym w walutach obcych), kartą płatniczą, przelewem, ratalne, bony, płatności odroczone.
 +
* Przyjmowanie płatności gotówkowych w różnych walutach.
 +
* Wyliczanie reszty do wydania, z wyborem waluty, w jakiej wypłacana jest reszta.
 +
* Ponowny wydruk ostatnio wystawionego dokumentu.
 +
* Możliwość pobrania części utargu (wypłaty) w trakcie pracy sprzedawcy oraz zasilania stanowiska gotówką (wpłata).
 +
* Możliwość sprawdzenia przewidywanego stanu gotówki przez kasjerów.
 +
* Opcjonalne zatwierdzanie wykonania niektórych czynności przed ich wykonaniem przez sprzedawców z wyższymi uprawnieniami (np. bilans otwarcia, stornowanie pozycji).
 +
* Opcjonalne prowadzenie sprzedaży poniżej stanów magazynowych.
 +
* Sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach).
 +
* Stosowanie promocji czasowych i cenowych 
 +
 
 +
== Zarządzanie sklepem ==
 +
* Definiowanie podstawowych danych sklepu oraz ustawień technicznych.
 +
* Konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży (np. na stanowisku mięsnym domyślnie ustawianie filtru asortymentu na mięso i wędliny).
 +
* Opcjonalne przypisywanie ustawień zbiorczo na wszystkie stanowiska.
 +
* Zarządzanie infrastrukturą sprzętową (urządzeniami zewnętrznymi: drukarki klasyczne, drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych – klawiaturowe oraz RS, wagi, wyświetlacze, inwentaryzatory) oraz przypisywanie ich do stanowisk sprzedaży.
 +
* Przypisywanie wyglądu interfejsu na stanowiskach (klasyczny, dedykowany dla ekranów dotykowych).
 +
* Definiowanie grup uprawnień personelu jako ról.
 +
* Zarządzanie personelem z przypisywaniem ról.
 +
* Definiowanie kursów walut przyjmowanych jako płatności dla dokumentów.
 +
* Określanie zestawów form płatności dostępnych na stanowiskach.
 +
* Zarządzanie wzorcami wydruków (graficznymi oraz tekstowymi).
 +
* Otwieranie i zamykanie sesji kasjerów.
 +
* Rozliczanie kasjerów, w tym rozpoczynanie i kończenie sesji kasowych, rozliczanie niedoborów i nadwyżek gotówkowych oraz obrotu opakowaniami.
 +
* Ewidencjonowanie danych klientów.
 +
* Ewidencjonowanie informacji o asortymencie z możliwością ustalania indywidualnych cen per oddział (nadpisywanie cen ustalanych w centrali).
 +
* Ewidencjonowanie i przeglądanie wystawionych dokumentów sprzedaży.
 +
* Unieważnianie wystawionych dokumentów.
 +
* Opcjonalne ponowne fiskalizowanie dokumentów.
 +
* Drukowanie duplikatów dokumentów.
 +
* Ewidencjonowanie przyjęć towarów z zatwierdzaniem ich oraz obsługą zwrotów.
 +
* Obsługa przesunięć międzymagazynowych.
 +
* Wykonywanie inwentaryzacji, inwentaryzacji wyrównującej stany magazynowe w oddziale i centrali oraz wystawianie przesortów (dokument wyrównujący stan magazynowy podobnych towarów – np. jogurtów o innych smakach).
 +
* Zarządzanie licencjami programu.
 +
* Archiwizowanie i dearchiwizowanie danych (z możliwością zabezpieczania hasłem). 
 +
 
 +
== Synchronizacja danych ==
 +
* Współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo).
 +
* Definiowanie modelu synchronizacji – rozproszonego lub scentralizowanego.
 +
* Import danych o asortymencie, klientach, cennikach, użytkownikach, danych o podmiocie.
 +
* Synchronizowanie stanów magazynowych.
 +
* Eksport sprzedaży dokumentów wystawionych w oddziale do systemu handlowego.
 +
* Opcjonalne grupowanie paragonów m.in. per osoba wystawiająca lub też eksport każdego paragonu oddzielnie.
 +
* Opcjonalne generowanie przychodu wewnętrznego na brakujące stany magazynowe (po stronie systemu handlowego).
 +
* Eksport dokumentów kasowych powstałych na skutek rozliczenia sesji kasjerów.
 +
* Definiowanie zadań synchronizacji.
 +
* Rejestr wykonania synchronizacji ze szczegółowymi opisami wykonanych operacji.
 +
* Opcjonalne automatyczne czyszczenie rejestru synchronizacji z operacji starszych niż określona liczba dni.
 +
* Możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.
 +
* Dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39.
 +
* Import powiązania dodatkowych kodów kreskowych z ilościami asortymentu.
 +
* Import definicji promocji z systemu handlowego.

Wersja z 00:45, 14 cze 2017

Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony  dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).

Subiekt Sprint 2 to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została również wzbogacona o szereg nowych możliwości, które zapewniają szybszą obsługę klientów i sprawniejsze zarządzanie sklepem.

System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu „back office”, która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.

 Sprzedaż – najważniejsze funkcje:

  • sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach);
  • stosowanie promocji czasowych i cenowych definiowanych w Subiekcie nexo lub Subiekcie GT;
  • wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos);
  • obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy; 
  • obsługa ekranów dotykowych;
  • przyjmowanie płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie;
  • obsługa różnych form płatności (gotówka, karta, bon); 
  • łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej;
  • możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy);
  • obsługa rabatów z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców; 
  • możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;
  • identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
  • obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem);
  • obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą;
  • anulowanie pozycji i całego dokumentu;
  • drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
  • w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).

  

Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:

  • konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży oraz zarządzanie infrastrukturą sprzętową; 
  • kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców; 
  • zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki; 
  • współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo) - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie; eksport sprzedaży; możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.

Najważniejsze nowości w Subiekcie Sprint 2:

  • nowy wygląd programu – ułatwione poruszanie się po systemie; 
  • zmiana ceny asortymentu niezależnie od systemu handlowego; 
  • zbiorcze przypisywanie ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszystkich stanowisk; 
  • drukowanie duplikatów wystawionych dokumentów handlowych; 
  • przypisywanie filtrów towarów do stanowiska (na danym stanowisku domyślnie użytkownik będzie widział odfiltrowaną listę asortymentową); 
  • usuwanie wszystkich zastosowanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego; 
  • możliwość wydrukowania ostatnio wystawionego dokumentu; 
  • możliwość zabezpieczania pliku archiwum hasłem; 
  • dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39;
  • filtrowanie towarów po statusie aktywności (dowolny, aktywny, nieaktywny). 

Sprzedaż

  • Pełna obsługa dokumentów handlowych: paragony, paragony imienne, zwroty ze sprzedaży detalicznej (w tym także do paragonów nieistniejących w systemie), faktury sprzedaży (w tym detaliczne oraz uproszczone) zgodne z aktualnymi przepisami prawnymi.
  • Łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej.
  • Możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy).
  • Identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT).
  • Obsługa ekranów dotykowych.
  • Obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem).
  • Obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą.
  • Anulowanie pozycji i całego dokumentu.
  • Drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych.
  • W interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).
  • Obsługa rabatów (do pozycji lub całego dokumentu) z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców.Możliwość usuwania zastosowanych rabatów w trakcie sprzedaży.
  • Opcjonalna sprzedaż towarów z ceną otwartą – ustalaną dopiero w momencie sprzedaży (np. bukiety kwiatów).
  • Sprawdzanie informacji o towarach w trakcie prowadzenia sprzedaży (np. sprawdzanie ceny, szczegółowego opisu towaru).
  • Obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos).
  • Drukowanie faktur na drukarkach fiskalnych (na urządzeniach udostępniających taką funkcjonalność).
  • Wydruk raportu dobowego (na drukarkach fiskalnych) z poziomu aplikacji.
  • Obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy.
  • Rozbudowany i modyfikowalny model płatności: możliwość tworzenia zestawów płatności opartych o płatności gotówkowe (w tym w walutach obcych), kartą płatniczą, przelewem, ratalne, bony, płatności odroczone.
  • Przyjmowanie płatności gotówkowych w różnych walutach.
  • Wyliczanie reszty do wydania, z wyborem waluty, w jakiej wypłacana jest reszta.
  • Ponowny wydruk ostatnio wystawionego dokumentu.
  • Możliwość pobrania części utargu (wypłaty) w trakcie pracy sprzedawcy oraz zasilania stanowiska gotówką (wpłata).
  • Możliwość sprawdzenia przewidywanego stanu gotówki przez kasjerów.
  • Opcjonalne zatwierdzanie wykonania niektórych czynności przed ich wykonaniem przez sprzedawców z wyższymi uprawnieniami (np. bilans otwarcia, stornowanie pozycji).
  • Opcjonalne prowadzenie sprzedaży poniżej stanów magazynowych.
  • Sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach).
  • Stosowanie promocji czasowych i cenowych 

Zarządzanie sklepem

  • Definiowanie podstawowych danych sklepu oraz ustawień technicznych.
  • Konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży (np. na stanowisku mięsnym domyślnie ustawianie filtru asortymentu na mięso i wędliny).
  • Opcjonalne przypisywanie ustawień zbiorczo na wszystkie stanowiska.
  • Zarządzanie infrastrukturą sprzętową (urządzeniami zewnętrznymi: drukarki klasyczne, drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych – klawiaturowe oraz RS, wagi, wyświetlacze, inwentaryzatory) oraz przypisywanie ich do stanowisk sprzedaży.
  • Przypisywanie wyglądu interfejsu na stanowiskach (klasyczny, dedykowany dla ekranów dotykowych).
  • Definiowanie grup uprawnień personelu jako ról.
  • Zarządzanie personelem z przypisywaniem ról.
  • Definiowanie kursów walut przyjmowanych jako płatności dla dokumentów.
  • Określanie zestawów form płatności dostępnych na stanowiskach.
  • Zarządzanie wzorcami wydruków (graficznymi oraz tekstowymi).
  • Otwieranie i zamykanie sesji kasjerów.
  • Rozliczanie kasjerów, w tym rozpoczynanie i kończenie sesji kasowych, rozliczanie niedoborów i nadwyżek gotówkowych oraz obrotu opakowaniami.
  • Ewidencjonowanie danych klientów.
  • Ewidencjonowanie informacji o asortymencie z możliwością ustalania indywidualnych cen per oddział (nadpisywanie cen ustalanych w centrali).
  • Ewidencjonowanie i przeglądanie wystawionych dokumentów sprzedaży.
  • Unieważnianie wystawionych dokumentów.
  • Opcjonalne ponowne fiskalizowanie dokumentów.
  • Drukowanie duplikatów dokumentów.
  • Ewidencjonowanie przyjęć towarów z zatwierdzaniem ich oraz obsługą zwrotów.
  • Obsługa przesunięć międzymagazynowych.
  • Wykonywanie inwentaryzacji, inwentaryzacji wyrównującej stany magazynowe w oddziale i centrali oraz wystawianie przesortów (dokument wyrównujący stan magazynowy podobnych towarów – np. jogurtów o innych smakach).
  • Zarządzanie licencjami programu.
  • Archiwizowanie i dearchiwizowanie danych (z możliwością zabezpieczania hasłem). 

Synchronizacja danych

  • Współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo).
  • Definiowanie modelu synchronizacji – rozproszonego lub scentralizowanego.
  • Import danych o asortymencie, klientach, cennikach, użytkownikach, danych o podmiocie.
  • Synchronizowanie stanów magazynowych.
  • Eksport sprzedaży dokumentów wystawionych w oddziale do systemu handlowego.
  • Opcjonalne grupowanie paragonów m.in. per osoba wystawiająca lub też eksport każdego paragonu oddzielnie.
  • Opcjonalne generowanie przychodu wewnętrznego na brakujące stany magazynowe (po stronie systemu handlowego).
  • Eksport dokumentów kasowych powstałych na skutek rozliczenia sesji kasjerów.
  • Definiowanie zadań synchronizacji.
  • Rejestr wykonania synchronizacji ze szczegółowymi opisami wykonanych operacji.
  • Opcjonalne automatyczne czyszczenie rejestru synchronizacji z operacji starszych niż określona liczba dni.
  • Możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.
  • Dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39.
  • Import powiązania dodatkowych kodów kreskowych z ilościami asortymentu.
  • Import definicji promocji z systemu handlowego.