Gestor GT: Różnice pomiędzy wersjami

Z Produkcja GT - Pomoc
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę "Gestor GT")
 
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
Gestor GT
+
'''Gestor GT''' to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.
 +
 
 +
'''Gestor GT''' przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów.
 +
 
 +
'''Gestor GT''' w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.
 +
 
 +
'''Gestor GT''' jest częścią [[Linia oprogramowania InsERT GT|linii InsERT GT]]. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży [[Subiekt GT]]. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z [[Subiekt GT|Subiektem GT]] umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.
 +
 
 +
Najważniejsze zalety '''Gestora GT''':
 +
* szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w [[Subiekt GT|Subiekcie GT]];
 +
* planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
 +
* łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
 +
* kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
 +
* wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
 +
* dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
 +
* możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
 +
* liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w [[Subiekt GT|Subiekcie GT]] (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
 +
* możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
 +
* powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
 +
* biblioteka dokumentów;
 +
* schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
 +
* obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
 +
* wygodny system notatek;
 +
* strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
 +
* możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
 +
* praca sieciowa wielu użytkowników programu.
 +
 
 +
== Funkcje ogólne ==
 +
* Pełna integracja z [[Subiekt GT|Subiektem GT]] ([[Linia oprogramowania InsERT GT|linią InsERT GT]]), wspólne kartoteki Kontrahentów i Towarów.
 +
* Praca sieciowa wielu użytkowników programu.
 +
* Zestawienia.
 +
* Wydruki graficzne, m.in. popularny w systemach [[CRM]] lejek sprzedaży.
 +
* Archiwizacja baz danych.
 +
* Wykorzystanie profesjonalnej bazy danych [[Microsoft SQL Server]].
 +
* Biblioteka dokumentów (możliwość dołączenia dowolnego załącznika do obiektu oraz widok zbiorczy, pozwalający ją uporządkować - wymagany [[zielony PLUS dla InsERT GT]]).
 +
* Rozbudowana pomoc kontekstowa.
 +
* Obsługa InsMaila (m.in. pobieranie kursów walut).
 +
* Strona główna zawierająca listę zadań do wykonania oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży.
 +
 
 +
== Możliwość dostosowania programu do własnych potrzeb ==
 +
* Możliwość dodawania przez użytkownika własnych zestawień.
 +
* Uprawnienia użytkowników do poszczególnych funkcjonalności programu.
 +
* Edytowalne słowniki.
 +
* Pola własne (do 8 pól własnych dla obiektu, zaawansowane wymagają dowolnego PLUSA).
 +
* Flagi własne - możliwość oznaczenia dowolnego obiektu jedną z 10 własnych flag (wymagany [[Zielony PLUS dla InsERT GT|zielony]] lub [[czerwony PLUS dla InsERT GT]]).
 +
 
 +
== Ergonomia pracy ==
 +
* Łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca programu.
 +
* Brudnopis - miejsce w programie, pozwalające zapisywać podręczne informacje.
 +
* Schowek - przechowywanie obiektów dowolnego typu do późniejszego wykorzystania.
 +
* Widok kalendarza w obszarze podręcznym.
 +
* Obiekty powiązane.
 +
* Zakładkowa budowa programu.
 +
* Elastyczne sortowanie kolumn oraz mechanizmy filtrowania i wyszukiwania.
 +
* Wiele skrótów klawiszowych przyspieszających pracę z programem.
 +
 
 +
== Klienci ==
 +
* Kartoteka kontrahentów (firm i osób) oraz pracowników firm.
 +
* Zaawansowane filtrowanie modułu Klienci wraz z zapisywaniem ustawień filtrów.
 +
* Możliwość zapisania dowolnego filtru w module Klienci dzięki nowemu mechanizmowi filtrów SQL.
 +
* Łatwe wyszukiwanie klientów.
 +
* InsTYNKT klientów.
 +
* Możliwość tworzenia listy klientów.
 +
* Rejestr działań z klientem.
 +
* Możliwość wystawiania dokumentów handlowych (wymagany [[Subiekt GT]]).
 +
* Informator kontrahenta zawierający informacje o współpracy z daną firmą, np. o jej należnościach finansowych.
 +
* Informacje o wiarygodności płatniczej kontrahenta.
 +
* Biblioteka dokumentów dla kontrahenta.
 +
* Wywołanie rozmowy Skype lub Gadu-Gadu.
 +
* Obsługa rabatów dla kontrahentów.
 +
 
 +
== Działania ==
 +
* Możliwość planowania i rejestrowania działań w systemie takich jak:
 +
** spotkania,
 +
** zadania,
 +
** telefony,
 +
** listy,
 +
** faksy,
 +
** rozmowy internetowe.
 +
* Wygodny system notatek.
 +
* Kalendarz wraz z przypomnieniami o zaplanowanych działaniach.
 +
* Zadania cykliczne.
 +
* Możliwość delegowania zadań.
 +
 
 +
== Poczta internetowa ==
 +
* Wysyłanie i odbieranie e-maili - obsługa serwerów pocztowych POP3/SMTP.
 +
* Automatyczne wiązanie odebranych e-maili z odpowiednim klientem (rozpoznawanie po adresie e-mail).
 +
* Możliwość zdefiniowania wielu kont pocztowych.
 +
* Przypisanie kont pocztowych do użytkowników (pozostałe osoby nie widzą korespondencji danej osoby, chyba że jest ona podpięta do klienta) - również obsługa e-maili typu sekretariat.
 +
* Mailing - tworzenie wiadomości zbiorczych.
 +
* Szablony wiadomości z zastosowaniem autotekstu z danymi klienta, szans sprzedaży, działań i podmiotu.
 +
* Automatyczne odbieranie wiadomości w ustalonych odstępach czasowych.
 +
* Reguły wiadomości.
 +
* Oznaczanie wiadomości flagami.
 +
* Możliwość oznaczania wiadomości prywatnych.
 +
* Obsługa załączników do wiadomości.
 +
* Import/eksport wiadomości w formacie EML.
 +
 
 +
== Towary i usługi ==
 +
* Kartoteka wspólna z [[Linia oprogramowania InsERT GT|InsERT GT]], zatem obsługa wielu magazynów (w przypadku braku licencji na [[Subiekt GT|Subiekta GT]] - jeden magazyn główny).
 +
* Stany magazynowe (wymagany [[Subiekt GT]]).
 +
* InsTYNKT.
 +
* Poziomy cen, rabaty, jednostki miar.
 +
* Promocje dla wybranych grup towarów lub kontrahentów.
 +
* Cenniki.
 +
 
 +
== Szanse sprzedaży ==
 +
* Przygotowanie ofert handlowych prowadzonych wg scenariusza:
 +
** dla pojedynczego klienta,
 +
** zbiorczo, dla dużej liczby klientów.
 +
* Obsługa towarów wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami dostępnymi w [[Linia oprogramowania InsERT GT|InsERT GT]].
 +
* Możliwość wprowadzenia szacowanej wartości szansy sprzedaży (niezależnej od wartości towarów).
 +
* Możliwość wystawienia zamówień do szansy sprzedaży na odpowiednim, zdefiniowanym przez użytkownika etapie.
 +
* Możliwość wystawienia dokumentu sprzedaży.
 +
* Wygodna obsługa korespondencji e-mail oraz pozostałych działań z klientem dotyczących szansy sprzedaży.
 +
* Prognozowanie przychodów z szansy sprzedaży (kwoty szans zakończonych sukcesem) na podstawie etapu i prawdopodobieństwa danego scenariusza szans sprzedaży.
 +
* Możliwość definiowania własnych scenariuszy szans sprzedaży.
 +
* Kalendarz z przewidywalnymi terminami zakończenia szans sprzedaży.
 +
* Grupy szans sprzedaży.
 +
* Obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet).
 +
* Wydruk oferty handlowej.
 +
* Biblioteka dokumentów.
 +
* Historia zmian.

Aktualna wersja na dzień 22:58, 13 maj 2018

Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.

Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów.

Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.

Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.

Najważniejsze zalety Gestora GT:

  • szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
  • planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
  • łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
  • kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
  • wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
  • dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
  • możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
  • liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
  • możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
  • powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
  • biblioteka dokumentów;
  • schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
  • obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
  • wygodny system notatek;
  • strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
  • możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
  • praca sieciowa wielu użytkowników programu.

Funkcje ogólne

  • Pełna integracja z Subiektem GT (linią InsERT GT), wspólne kartoteki Kontrahentów i Towarów.
  • Praca sieciowa wielu użytkowników programu.
  • Zestawienia.
  • Wydruki graficzne, m.in. popularny w systemach CRM lejek sprzedaży.
  • Archiwizacja baz danych.
  • Wykorzystanie profesjonalnej bazy danych Microsoft SQL Server.
  • Biblioteka dokumentów (możliwość dołączenia dowolnego załącznika do obiektu oraz widok zbiorczy, pozwalający ją uporządkować - wymagany zielony PLUS dla InsERT GT).
  • Rozbudowana pomoc kontekstowa.
  • Obsługa InsMaila (m.in. pobieranie kursów walut).
  • Strona główna zawierająca listę zadań do wykonania oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży.

Możliwość dostosowania programu do własnych potrzeb

  • Możliwość dodawania przez użytkownika własnych zestawień.
  • Uprawnienia użytkowników do poszczególnych funkcjonalności programu.
  • Edytowalne słowniki.
  • Pola własne (do 8 pól własnych dla obiektu, zaawansowane wymagają dowolnego PLUSA).
  • Flagi własne - możliwość oznaczenia dowolnego obiektu jedną z 10 własnych flag (wymagany zielony lub czerwony PLUS dla InsERT GT).

Ergonomia pracy

  • Łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca programu.
  • Brudnopis - miejsce w programie, pozwalające zapisywać podręczne informacje.
  • Schowek - przechowywanie obiektów dowolnego typu do późniejszego wykorzystania.
  • Widok kalendarza w obszarze podręcznym.
  • Obiekty powiązane.
  • Zakładkowa budowa programu.
  • Elastyczne sortowanie kolumn oraz mechanizmy filtrowania i wyszukiwania.
  • Wiele skrótów klawiszowych przyspieszających pracę z programem.

Klienci

  • Kartoteka kontrahentów (firm i osób) oraz pracowników firm.
  • Zaawansowane filtrowanie modułu Klienci wraz z zapisywaniem ustawień filtrów.
  • Możliwość zapisania dowolnego filtru w module Klienci dzięki nowemu mechanizmowi filtrów SQL.
  • Łatwe wyszukiwanie klientów.
  • InsTYNKT klientów.
  • Możliwość tworzenia listy klientów.
  • Rejestr działań z klientem.
  • Możliwość wystawiania dokumentów handlowych (wymagany Subiekt GT).
  • Informator kontrahenta zawierający informacje o współpracy z daną firmą, np. o jej należnościach finansowych.
  • Informacje o wiarygodności płatniczej kontrahenta.
  • Biblioteka dokumentów dla kontrahenta.
  • Wywołanie rozmowy Skype lub Gadu-Gadu.
  • Obsługa rabatów dla kontrahentów.

Działania

  • Możliwość planowania i rejestrowania działań w systemie takich jak:
    • spotkania,
    • zadania,
    • telefony,
    • listy,
    • faksy,
    • rozmowy internetowe.
  • Wygodny system notatek.
  • Kalendarz wraz z przypomnieniami o zaplanowanych działaniach.
  • Zadania cykliczne.
  • Możliwość delegowania zadań.

Poczta internetowa

  • Wysyłanie i odbieranie e-maili - obsługa serwerów pocztowych POP3/SMTP.
  • Automatyczne wiązanie odebranych e-maili z odpowiednim klientem (rozpoznawanie po adresie e-mail).
  • Możliwość zdefiniowania wielu kont pocztowych.
  • Przypisanie kont pocztowych do użytkowników (pozostałe osoby nie widzą korespondencji danej osoby, chyba że jest ona podpięta do klienta) - również obsługa e-maili typu sekretariat.
  • Mailing - tworzenie wiadomości zbiorczych.
  • Szablony wiadomości z zastosowaniem autotekstu z danymi klienta, szans sprzedaży, działań i podmiotu.
  • Automatyczne odbieranie wiadomości w ustalonych odstępach czasowych.
  • Reguły wiadomości.
  • Oznaczanie wiadomości flagami.
  • Możliwość oznaczania wiadomości prywatnych.
  • Obsługa załączników do wiadomości.
  • Import/eksport wiadomości w formacie EML.

Towary i usługi

  • Kartoteka wspólna z InsERT GT, zatem obsługa wielu magazynów (w przypadku braku licencji na Subiekta GT - jeden magazyn główny).
  • Stany magazynowe (wymagany Subiekt GT).
  • InsTYNKT.
  • Poziomy cen, rabaty, jednostki miar.
  • Promocje dla wybranych grup towarów lub kontrahentów.
  • Cenniki.

Szanse sprzedaży

  • Przygotowanie ofert handlowych prowadzonych wg scenariusza:
    • dla pojedynczego klienta,
    • zbiorczo, dla dużej liczby klientów.
  • Obsługa towarów wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami dostępnymi w InsERT GT.
  • Możliwość wprowadzenia szacowanej wartości szansy sprzedaży (niezależnej od wartości towarów).
  • Możliwość wystawienia zamówień do szansy sprzedaży na odpowiednim, zdefiniowanym przez użytkownika etapie.
  • Możliwość wystawienia dokumentu sprzedaży.
  • Wygodna obsługa korespondencji e-mail oraz pozostałych działań z klientem dotyczących szansy sprzedaży.
  • Prognozowanie przychodów z szansy sprzedaży (kwoty szans zakończonych sukcesem) na podstawie etapu i prawdopodobieństwa danego scenariusza szans sprzedaży.
  • Możliwość definiowania własnych scenariuszy szans sprzedaży.
  • Kalendarz z przewidywalnymi terminami zakończenia szans sprzedaży.
  • Grupy szans sprzedaży.
  • Obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet).
  • Wydruk oferty handlowej.
  • Biblioteka dokumentów.
  • Historia zmian.