33
edycje
Zmiany
brak opisu edycji
'''Gestor GT''' to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji. '''Gestor GT''' przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów. '''Gestor GT''' w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy. '''Gestor GT''' jest częścią [[Linia oprogramowania InsERT GT|linii InsERT GT]]. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży [[Subiekt GT]]. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z [[Subiekt GT|Subiektem GT]] umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów. Najważniejsze zalety '''Gestora GT''':* szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w [[Subiekt GT|Subiekcie GT]];* planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;* łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;* kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;* wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;* dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);* możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;* liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w [[Subiekt GT|Subiekcie GT]] (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);* możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);* powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;* biblioteka dokumentów;* schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;* obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);* wygodny system notatek;* strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;* możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;* praca sieciowa wielu użytkowników programu. == Funkcje ogólne ==* Pełna integracja z [[Subiekt GT|Subiektem GT]] ([[Linia oprogramowania InsERT GT|linią InsERT GT]]), wspólne kartoteki Kontrahentów i Towarów.* Praca sieciowa wielu użytkowników programu.* Zestawienia.* Wydruki graficzne, m.in. popularny w systemach [[CRM]] lejek sprzedaży.* Archiwizacja baz danych.* Wykorzystanie profesjonalnej bazy danych [[Microsoft SQL Server]].* Biblioteka dokumentów (możliwość dołączenia dowolnego załącznika do obiektu oraz widok zbiorczy, pozwalający ją uporządkować - wymagany [[zielony PLUS dla InsERT GT]]).* Rozbudowana pomoc kontekstowa.* Obsługa InsMaila (m.in. pobieranie kursów walut).* Strona główna zawierająca listę zadań do wykonania oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży. == Możliwość dostosowania programu do własnych potrzeb ==* Możliwość dodawania przez użytkownika własnych zestawień.* Uprawnienia użytkowników do poszczególnych funkcjonalności programu.* Edytowalne słowniki.* Pola własne (do 8 pól własnych dla obiektu, zaawansowane wymagają dowolnego PLUSA).* Flagi własne - możliwość oznaczenia dowolnego obiektu jedną z 10 własnych flag (wymagany [[Zielony PLUS dla InsERT GT|zielony]] lub [[czerwony PLUS dla InsERT GT]]). == Ergonomia pracy ==* Łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca programu.* Brudnopis - miejsce w programie, pozwalające zapisywać podręczne informacje.* Schowek - przechowywanie obiektów dowolnego typu do późniejszego wykorzystania.* Widok kalendarza w obszarze podręcznym.* Obiekty powiązane.* Zakładkowa budowa programu.* Elastyczne sortowanie kolumn oraz mechanizmy filtrowania i wyszukiwania.* Wiele skrótów klawiszowych przyspieszających pracę z programem. == Klienci ==* Kartoteka kontrahentów (firm i osób) oraz pracowników firm.* Zaawansowane filtrowanie modułu Klienci wraz z zapisywaniem ustawień filtrów.* Możliwość zapisania dowolnego filtru w module Klienci dzięki nowemu mechanizmowi filtrów SQL.* Łatwe wyszukiwanie klientów.* InsTYNKT klientów.* Możliwość tworzenia listy klientów.* Rejestr działań z klientem.* Możliwość wystawiania dokumentów handlowych (wymagany [[Subiekt GT]]).* Informator kontrahenta zawierający informacje o współpracy z daną firmą, np. o jej należnościach finansowych.* Informacje o wiarygodności płatniczej kontrahenta.* Biblioteka dokumentów dla kontrahenta.* Wywołanie rozmowy Skype lub Gadu-Gadu.* Obsługa rabatów dla kontrahentów. == Działania ==* Możliwość planowania i rejestrowania działań w systemie takich jak:** spotkania,** zadania,** telefony,** listy,** faksy,** rozmowy internetowe.* Wygodny system notatek.* Kalendarz wraz z przypomnieniami o zaplanowanych działaniach.* Zadania cykliczne.* Możliwość delegowania zadań. == Poczta internetowa ==* Wysyłanie i odbieranie e-maili - obsługa serwerów pocztowych POP3/SMTP.* Automatyczne wiązanie odebranych e-maili z odpowiednim klientem (rozpoznawanie po adresie e-mail).* Możliwość zdefiniowania wielu kont pocztowych.* Przypisanie kont pocztowych do użytkowników (pozostałe osoby nie widzą korespondencji danej osoby, chyba że jest ona podpięta do klienta) - również obsługa e-maili typu sekretariat.* Mailing - tworzenie wiadomości zbiorczych.* Szablony wiadomości z zastosowaniem autotekstu z danymi klienta, szans sprzedaży, działań i podmiotu.* Automatyczne odbieranie wiadomości w ustalonych odstępach czasowych.* Reguły wiadomości.* Oznaczanie wiadomości flagami.* Możliwość oznaczania wiadomości prywatnych.* Obsługa załączników do wiadomości.* Import/eksport wiadomości w formacie EML. == Towary i usługi ==* Kartoteka wspólna z [[Linia oprogramowania InsERT GT|InsERT GT]], zatem obsługa wielu magazynów (w przypadku braku licencji na [[Subiekt GT|Subiekta GT]] - jeden magazyn główny).* Stany magazynowe (wymagany [[Subiekt GT]]).* InsTYNKT.* Poziomy cen, rabaty, jednostki miar.* Promocje dla wybranych grup towarów lub kontrahentów.* Cenniki. == Szanse sprzedaży ==* Przygotowanie ofert handlowych prowadzonych wg scenariusza:** dla pojedynczego klienta,** zbiorczo, dla dużej liczby klientów.* Obsługa towarów wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami dostępnymi w [[Linia oprogramowania InsERT GT|InsERT GT]].* Możliwość wprowadzenia szacowanej wartości szansy sprzedaży (niezależnej od wartości towarów).* Możliwość wystawienia zamówień do szansy sprzedaży na odpowiednim, zdefiniowanym przez użytkownika etapie.* Możliwość wystawienia dokumentu sprzedaży.* Wygodna obsługa korespondencji e-mail oraz pozostałych działań z klientem dotyczących szansy sprzedaży.* Prognozowanie przychodów z szansy sprzedaży (kwoty szans zakończonych sukcesem) na podstawie etapu i prawdopodobieństwa danego scenariusza szans sprzedaży.* Możliwość definiowania własnych scenariuszy szans sprzedaży.* Kalendarz z przewidywalnymi terminami zakończenia szans sprzedaży.* Grupy szans sprzedaży.* Obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet).* Wydruk oferty handlowej.* Biblioteka dokumentów.* Historia zmian.